2015. augusztus 11., kedd

3.Kezdődjön a játék..

                       *Brendon szemszöge*


-Again...............-fejeztem be az utolsó dalt.
-Nagyon szépen köszönjük hogy eljöttetek.-szórt puszikat Ryan.
Elköszöntünk a rajongóktól,és már indultunk is át öltözni,lemostuk a sminket majd elmentünk inni egy közeli bárba.
-Na Brendon most már szedj fel egy csajt.-vágott hátba Jon,amitől egy másodpercre levegőt sem kaptam.
Hát igen nehéz igy a kezdetekben csajozni (2006-ot irunk)
-Nah meg is érkeztünk.-mondta Spencer.
Oda gyültünk a bár pulthoz és kezdetnek egy egy bloody mary-t kértünk,a 4-5 után már kezdett meg ütni minket elég durván.
Ryan valami szőke csajjal táncolt igy csak 3-an maradtunk.
-Mit szólnátok ha szellemtábláznánk.-tette fel a kérdést Spencer.
-Hát nem is tu....-mondta Jon aki majdnem levágódott a székről.
-Hát legyen.-még ugy se próbáltam gondoltam magamban.
Ryanhez oda mentem és el rángattam a lánytól.
-Hé haver ne már.-mondta kábán Ryan.
-Gyere megyünk.-mondtam és kihúztam a tömegből.
Elindultunk kifelé és vettük az irányt a szállásra.
-De honnan veszünk ilyen táblát.-kérdezte Ryan.
Mázlink volt és  pont egy bazáros mellett mentünk el.
-Egy szellem táblát szeretnék.-mondtam a nőnek.
-Tessék de vigyázzatok vele.-vigyorgott ijesztően.
Kifizettem és indultunk haza fele.
Ahogy a szállásra értünk a nappaliban helyett csináltunk gyújtottunk pár gyertyát,mindent az utasítás szerint csináltunk.
Mikor már meg volt minden rá tettuk a pohárra a kezünket és elmondtuk azokat a szavakat amiket kell majd elkeztünk kérdezősködni.
-Itt vagy.-tette fel az első kérdést Ryan.
A pohár lassan elkezdett mozogni mi pedig halálra ijedtünk.
De nem engedtük el,és rá ment az igenre,furcsának de egyben szórakoztatónak is találtuk.
Most én tettem fel egy kérdést:
-Lány vagy?
-Igen.-csúszott rá a pohár.
-Hány éves vagy.-kérdezte Spencer.
-17.-ment lassan a számokra.
-Hogy hívnak?.-kérdezte Jon.
A pohár lassan elkezdett betűről betűre csúszni egyre gyorsabban,és ki jött az a szó hogy....KATRINE SINNERS.
Most ên kérdezek megint mondta Ryan:
-Hogyan haltál meg?
Megint betűről betűre haladt de most villám gyorsan alig birtuk követni.
Ki jött az hogy repülőgép baleset.
-Hé ez nem az egyik utas a napokban lezuhant repülögépről??.-tettem fel a kérdést.
-Kérdezük meg!-mondta Spencer,meg  kérdeztük és igen az egyik utasa volt a New York Air-nek...
Hirtelen el aludt az összes gyertya fel kiálltotunk és gyorsan a villanyhoz szaladtunk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése