2015. augusztus 13., csütörtök

4. Booo...

                     *Katrine Szemszöge*


Leültem török ülésben és csak sírtam,az arcomat a kezembe temettem.
Mire feleszméltem egy szobában találtam magam 4 sráccal össze zárva.
-Hé srácok.-sirtam és próbáltam meg fogni őket,de a kezem át csuszott rajtuk.
Ezt nem hiszem el...
Elkezdtek nekem kérdéseket feltenni,de nem tudtam szóban válaszolni csak ugy hogy a poharat mozgattam a táblán,láttam rajtuk a rémületett,pedig tőlem nem kell félni mosolyogtam.
Olyan jó volt végre hús vér emberekkel beszélni,igaz nem láttak és nem szóban de azért értitek.
Gondoltam meg ijesztem öket igy az összes gyertyát elfújtam.
Elkezdtek visitani mint a kislányok,egyből a villanyhoz szaladtak,olyan jót nevettem rajtuk.
Ahogy felcsukták a villanyt,láttam hogy ők a Panic! At The Disco a Fall Out Boy ujonnan felkarolt bandája.
Hirtelen furcsa érzés kapott el,elkezdtem szédülni,majd össze estem,olyan mintha egy erő a földhöz kötött volna,mintha ide lennék láncolva,de még is látthatatlan vagyok.
A srácok össze pakoltak és égő villany mellett egy kupacban össze gyülve elaludtak,olyan édesek voltak.
Azon filóztam mi lenne ha meg láttogatnám egyiküket álmukban.

                     *Brendon Szemszöge*

Felcsuktok a villanyt de nem láttunk semmit.
Össze pakoltunk,és egy kupacban próbáltunk elaludni ami elég nehezen ment,másfél óra szerencsétlenkedés után végre sikerült.
Hirtelen egy padon találtam magam,ami egy ijesztő sötét erdő közepén volt.
Egyszer csak ág reccsenésekre lettem figyelmes,felkaptam egy botott védekezés képpen.
Egyre közelebb jött és már épp leakkartam ütni amikor egy női hang megszólalt..
-Hé meg akkarsz őlni..vagyis..-mondta amit nem tudtam mire félni.
-Te ki vagy?-tettem le a botott.
-Katrine vagyok te ugye bár Brendon.-vigyorgott ijesztően,és ahogy jobban meg néztem egy vérző seb volt a fejen.
-Te..te vagy az a lány akit meg idéztünk?.-kérdeztem miközben leültem a padra rémülten.
-Igen én vagyok az,jah és kösz hogy nem fejeztétek be a szertartást.-mondta szarkasztikusan.
-sajnálom csak valaki elfújta a gyertyákat..-szakitott félbe a lány.
-És beszartatok.-nevetett.
-És te vagy az a lány is aki a napokba fulladt az óceánba a balesett miatt?.-kérdeztem.
-Tévhit fejbe lőttek.-mutatta a fején a sebet.
Egyszer csak eltünt a lány,nagyon ijesztőnek találtam de még is vonzónak.
-Brendon,hééé Brendon.-eszméltem fel az álmomból.
-Szállj le rólam-lökött le magáról Ryan.
-Srácok srácok képzeljétek.-pattantam fel a földről.
-Halló lassabban.-mutogatott Jon.
-Azzal a lánnyal álmodtam akit este idéztünk meg és beszélgettem vele.-habogtam.
-Aham persze.-mondta lenézően Ryan.
-De komolyan nem vagyok hülye,a gyertyákat is ő fújta el.-hadartam.
-Szerintem neked agyadra ment ez az egész szellemes cucc.- tette a vállamra Spencer a kezét.
-A faszt ment az agyamra,nem hazudok,majd be bizonyitom hogy igaz.-vertem le a válamról Spencer kezét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése